top of page
PaintBall Dębica Tarnów Kolenia Obóz atrakcje

DLA DZIECI

10+

(za zgodą rodziców)

DLA MŁODZIEŻY

16+

(za zgodą rodziców)

DLA DOROSŁYCH
18+

DLA CAŁEJ RODZINY
(dzieci od 10 r.ż.)

PAINTBALL

PaintBall to gra zespołowa polegająca na prowadzeniu pozorowanej walki przy użyciu markerów (pistolety pneumatyczne z farbą do oznaczania trafień). 

 

Zapraszamy do zabawy.

 

CENNIK

CENNIK
1. Rozgrywki Paintballowe

Każdy gracz otrzymuje:

marker, butla, loader, powietrze, ręczniki papierowe, dla dziewczyn kamizelka ochronna, maska ochronna, dwuczęściowy mundur, instruktaż i prowadzenie gier.

Należy wybrać jeden z poniższych pakietów:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe kulki:

100 kulek - 20 zł

500 kulek (worek) - 80 zł

1000 kulek (2 worki) - 140 zł

2000 kulek (karton) - 250 zł

Powyższe ceny są cenami brutto. Obowiązują na polach paintballowych Salutem24. Powyższy cennik obowiązuje od 1 lipca 2024 r.
 

 

                                              UWAGA!!!

Osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców/ opiekunów prawnych na uczestnictwo w grach paintballowych. Zgoda jest ważna tylko z dwoma podpisami lub z wypełnionym oświadczeniem, że drugi rodzic/opiekun prawny przebywa za granicą, lub dziecko posiada tylko jednego rodzica/ opiekuna prawnego. Zgoda znajduje się tutaj.

 

 

 

2. Turniej Paintballowy

Grupa dzieli się na 3-6 osobowe drużyny, najlepiej 4 i rywalizuje pomiedzy sobą o zajęcie 1,2 i 3 miejsca. Po wylosowaniu drużyn rozgrywane są mecze. Grupa min 12 osób. Każde trafienie to punkt dla drużyny. Trafiony zawodnik schodzi na 10 sekund, a następnie wraca z powrotem do gry.

Przykład:

A : B (wynik - 1:3) 
C : D (wynik - 2:1) 

Gra o III miejsce
A : D 
Gra o I i II miejsce 
C : B 

Remis - rozstrzygany jest w strzelaniu do celu przez wybraną osobę z drużyny.

Ceny kulek wraz ze sprzętem i prowadzeniem turnieju: 

300 kulek/os - 120 zł (dwa mecze po 8 min. i dwa mecze po 6 min.)

400 kulek/os - 130 zł  (cztery mecze po 8 min.)

Wygrana drużyna otrzymuje nagrodę niespodziankę.

UWAGA!!!

 

Osoby niepełnoletnie muszą posiadać zgodę rodziców/ opiekunów prawnych na uczestnictwo w grach paintballowych. Zgoda jest ważna tylko z dwoma podpisami lub z wypełnionym oświadczeniem, że drugi rodzic/opiekun prawny przebywa za granicą, lub dziecko posiada tylko jednego rodzica/ opiekuna prawnego. Zgoda znajduje się tutaj.

 

3. Strzelnica paintballowa

Boisz się bólu, a chcesz poczuć dreszczyk emocji? Możesz postrzelać do celu. 

10 strzałów do wybranego celu (tarcza lub cele przewracane) - 10 zł

50 strzałów do 5 różnych celów - 35 zł

Strzelnica paintballowa w namiocie na event, piknik itp. - 2000 zł
(6 godzin, 400 osób, 10 strzałów/os, limit kulek - 4000 szt., dodatkowe kulki: 1000 szt. - 500 zł, 2000 szt. - 1000 zł)

 

Szkoły, służby mundurowe, instytucje - prosimy o kontakt telefoniczny celem przygotowanie oferty indywidualnej.

 

Urodziny? Wieczór kawalerski? Powyżej 16 uczestników solenizant dostaje 200 kulek gratis do wybranego pakietu.

 

Istnieje możliwość negocjacji cen.

Obserwuj nasze promocje na naszej stronie na facebook'u.

Cennik obowiązuje od 1 lipca 2024 r.

 

- do góry strony - 

Paintball pakiety kulki

PAKIET SZEREGOWY


200 KULEK

95 ZŁ

PAKIET PORUCZNIK


500 KULEK

140 ZŁ

PAKIET GENERAŁ


1000 KULEK

+ strzelnica paintballowa

+ rzuty toporkami

230

PAKIET VIP


1000 KULEK

+ kiełbasa
z grilla, pieczywo, napój

+ strzelnica paintballowa
+ rzuty toporkami

270 ZŁ

ankieta
zgoda
paintball Debica Tarnow
uwaga Paintball Debica Tarnow zgoda rodziców
Paintball Debica Tarnów

REGULAMIN SALUTEM24

Na naszych obiektach obowiązują pewne zasady, dzięki którym wszyscy mogą się bezpiecznie bawić!
 

  1. W rozgrywkach paintball’owych mogą brać udział osoby pełnoletnie lub dzieci od 10 roku życia oraz młodzież od 15 roku życia – ale tylko za zgodą pisemną rodziców lub prawnych opiekunów.

  2. W grze mogą brać udział osoby o dobrym stanie zdrowia. Osoby, u których mogą wystąpić jakiekolwiek przeciwwskazania do gry w paintball, wynikające ze stanu zdrowia – nie mogą brać udziału w rozgrywkach.

  3. Uczestnicy gry nie mogą znajdować się pod wpływem alkoholu, leków o działaniu psychotropowym i innych środków odurzających.

  4. Rozpoczęcie gry następuje na wyraźny znak lub okrzyk sędziego.

  5. Na terenie pola gry obowiązuje bezwzględny zakaz zdejmowania masek z twarzy. Maskę ściągamy tylko w miejscach do tego wyznaczonych (strefa bezpieczna). W przypadku złamania tej zasady osoba ta zostaje bezwzględnie wyeliminowana z rozgrywek.

  6. Zabronione jest strzelanie z markera (również bez kulek) poza terenem pola gry. W przypadku złamania tej zasady osoba ta ponosi opłatę w wysokości minimum 1000 złotych w zależności od stopnia spowodowanych uszkodzeń.

  7. Poza terenem gry wymagane jest stosowanie zatyczek lub barrel-bagów na lufie oraz blokowanie spustu.

  8. Gracze z własnym sprzętem, przed wejściem na pole powinni skontrolować prędkość wylotową kulki na chronometrze. Dopuszczalna maksymalna prędkość wylotowa kulki to 290 fps.

  9. Granice pola gry wyznacza instruktor. W przypadku niemożliwości ich wyznaczenia wskazany zostanie punkt neutralny, w którym przebywają osoby wyłączone z gry i postronne.

  10. Należy bezwzględnie stosować się do poleceń instruktorów. Osoby nieprzestrzegające zasad bezpieczeństwa i stanowiące zagrożenie dla innych graczy będą usuwane z pola bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionej opłaty.

  11. Odległość z jakiej strzelają do siebie zawodnicy nie powinna być mniejsza niż 5 m. Zmiany w tym punkcie mogą wprowadzić gracze na własną odpowiedzialność i tylko za zgodą wszystkich uczestników gry.

  12. Przed rozpoczęciem gry zawodnicy wspólnie z sędzią ustalają zasady trafienia – na rozbite kulki tzw. „splat” lub uderzenie kulką (bez rozbicia kulki włącznie).

  13. Gracz wyeliminowany z gry, nie zdejmując maski, podnosi wolną rękę wyprostowaną do góry, drugą ręką opuszcza lufę markera ku ziemi i w ten sposób, sprawnie i możliwie najkrótszą drogą opuszcza pole gry udając się do Strefy Bezpiecznej.

  14. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek niesprawności markera należy przerwać grę i zwrócić się o pomoc do obsługi.

  15. Zabrania się samowolnego demontowania, regulowania i ulepszania broni, a także uzupełniania magazynków kulkami, które leżały na ziemi. W przypadku stwierdzenia użycia nieprawidłowych kulek, gracz ponosi opłatę serwisową w wysokości 50 zł. Należy unikać zanieczyszczenia broni ziemią.

  16. Nie wolno celować ani strzelać do graczy wyeliminowanych, osób postronnych, sędziów, fotografów i zwierząt.

  17. Należy przerwać grę w przypadku pojawienia się osób postronnych na terenie pola gry.

  18. Zabrania się wchodzenia do obszarów oznaczonych taśmą ostrzegawczą.

  19. Podczas gry obowiązuje zakaz używania słów wulgarnych, przemocy, i innego rodzaju przekazu obrażającego zawodnika z przeciwnej oraz własnej drużyny.

  20. W przypadku uszkodzenia wypożyczonego sprzętu, wynikłego z niewłaściwego użytkowania lub świadomego, umyślnego uszkodzenia, stosuje się odpowiedzialność materialną uczestnika gry.

  21. Na terenie pola gry jak i na terenie przyległym obowiązuje bezwzględny zakaz pozostawiania śmieci oraz rzeczy osobistych.

  22. Gracz zostaje wyeliminowany z gry na podstawie: trafienia kulką przeznaczoną do gry w paintball, pozostawiającą ślad farby na ciele, masce, ubraniu, obuwiu itp., własnej deklaracji o wyłączeniu z gry, która raz podjęta nie może być cofnięta, decyzji sędziego bądź obsługi pola, w przypadku nieprzestrzegania regulaminu gry.

  23. Zawodnik, który zamierza zejść tymczasowo z pola gry z jakiegokolwiek powodu innego niż rezygnacja z gry (np. z powodu zacięcia się lub uszkodzenia markera, uzupełnienia kulek, wyczerpania gazu), daje znać sędziemu i zachowuje się identycznie jak zawodnik wyeliminowany z gry.

  24. Osoby biorące udział w grze zobowiązane są zwrócić sprzęt po skończonej grze w stanie, w jakim znajdował się w chwili jego wydania. Za wszelkie zaginięcia i uszkodzenia broni lub oporządzenia wynikające z niewłaściwego używania, w tym powstałe w wyniku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu, odpowiedzialność materialną ponosi osoba biorąca udział w grze, na rzecz której sprzęt został wydany.

  25. Uczestnik oświadcza, że jest ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie.

  26. Osoba biorąca udział w grze jest zobowiązana zgłosić obsłudze pola paintball’owego wszelkie zastrzeżenia, wątpliwości, uwagi, zarówno co do stanu technicznego wyposażenia pola, jak i co do własnego stanu zdrowia, samopoczucia lub jakiekolwiek inne niepokojące objawy.

  27. Teren pola paintball’owego wraz z przeszkodami to naturalny teren leśny. Należy uważać na zagrożenie urazów ciała wynikające z  ukształtowania i nierówności terenu, np. wystające korzenie, gałęzie, pagórki, błoto, zagłębienia i inne występujące w lesie niebezpieczeństwa. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wypadki spowodowane niezachowaniem należytej ostrożności. Uczestnicy korzystają z pola na własną odpowiedzialność.

  28. Osoby biorące udział w grze niestosujące się do postanowień niniejszego Regulaminu oraz stwarzające zagrożenie dla życia lub zdrowia własnego lub innych osób będą natychmiast usunięte z pola gry bez możliwości zwrotu uiszczonej zapłaty za grę.

  29. Nawet przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa gra w paintball jest nieodłącznie związana z ryzykiem wystąpienia urazów między innymi takich jak siniaki czy obtarcia, powstających w wyniku trafienia kulką.

  30. W przypadku nagłego pogorszenia warunków atmosferycznych klient zobowiązany jest do podjęcia działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa sobie i skierowanie się do strefy bezpieczeństwa.

  31. Wszyscy uczestnicy gry w paintball są zobowiązani przed rozpoczęciem gry przejść szkolenie z zakresu obsługi sprzętu oraz zasad bezpieczeństwa. Osoba, która odmówi udziału w szkoleniu, nie może zostać dopuszczona do gry.

- do góry strony - 

Regulamin

SCENARIUSZE GIER

Wypróbuj jeden z naszych pełnych akcji scenariuszy paintballowych, aby przeżyć niezapomniane wrażenia na polu paintballowym! Gry trwają zwykle od 10 do 30 minut, bardziej skomlikowane scenariusze mogą trwać nawet godzinę. W większości gier możesz wybrać grę według zasad eliminacji lub odrodzenia. Eliminacja oznacza, że ​​gdy zostaniesz trafiony, wypadasz z gry, a drużyna z ostatnim stojącym człowiekiem generalnie wygrywa. W przypadku meczów odrodzenia, jeśli zostaniesz oznaczony, wracasz do swojej bazy lub do dedykowanej osoby zwanej „medykiem”. Po dotarciu do lekarza lub bazy możesz zostać „odrodzony” z powrotem do gry. W meczach odradzających się dodajemy dodatkowego medyka na każdych 10 graczy. Każda wizyta u medyka dodaje punkt do twojej drużyny, dlatego drużyna z najmniejszą liczbą punktów wygrywa te zawody.

1. Flaga - dwie flagi

To jeden z najpopularniejszych scenariuszy gry leśnej, ulega częstym modyfikacjom w zależności od potrzeb i pomysłowości grających. W grze biorą udział dwa zespoły (drużyny), liczba jest dowolna i ograniczona jedynie ilością sprzętu, dobrze jeśli ilość osób w drużynie jest zbliżona. Każdy zespół ma swoją bazę, w której jest umieszczona flaga. Bazy rozmieszczone są w pewnej umówionej odległości od siebie (odległość ustalamy indywidualnie w zależności od tego jak długo ma być prowadzona gra w jakim stopniu zaawansowania są gracze, itp.) Położenie baz może być tajne lub jawne dla drużyny przeciwnej, możemy również tylko wskazać kierunek w jakim znajduje się baza przeciwników, lub rozdać mapy ze szkicem terenu obu drużynom. Zaczynamy grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak, np. na dźwięk gwizdka), każda drużyna w swojej bazie. Jeżeli bazy są w znacznej odległości to umawiamy się na konkretną godzinę ataku, możemy również wykorzystać telefon komórkowy lub krótkofalówkę. Celem gry jest zdobycie flagi przeciwnika i zaniesienie jej do swojej bazy. Jeśli zawodnik niosący flagę został trafiony, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki w miejsce neutralne, które wcześniej ustalamy z drużynami. Miejsce to musi być na tyle bezpieczne aby zawodnicy mogli ściągnąć maski. Zawodnik trafiony nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika w żaden sposób. Niewystrzelane kulki, które zostały trafionemu zawodnikowi, może przekazać dowolnemu graczowi ze swojej drużyny.

2. Ochrona prezydenta

Scenariusz stary jak świat. Jedna osoba musi poświęcić się i odłożyć pistolet (Prezydent). Pozostali gracze dzielą się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza.

Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta przez pole określoną wcześniej trasą. Misja terrorystów - wyeliminować prezydenta bez względu na własne straty. Zabawa kończy się gdy eskortowana osoba zostaje trafiona lub dojdzie cała do końca trasy. Ochroniarze są nieśmiertelni. 

3. Eliminacja

W tej grze nie ma drużyn, każdy gracz jest zdany tylko na własne siły, każdy inny jest wrogiem, którego trzeba zniszczyć. Doskonała gra na wyrobienie cech prawdziwego wojownika. Wyrabia zmysł samozachowawczy, zmusza uczestnika, aby miał oczy dookoła głowy, uczy podejmowania błyskawicznych decyzji, uaktywnia instynkt przetrwania. Zwycięża ten kto przetrwa do końca gry. Gra ograniczona czasowo, choć sama walka powinna trwać w miarę długo (zależy od ilości uczestników). Gra wymaga dużego pola walki, licznych przeszkód.

4. Misja Afganistan

Nasz autorski scenariusz, cieszący się bardzo dużą popularnością. Ekipa dzieli się na dwie drużyny. Amerykańskich żołnierzy i talibów. Terroryści chowają się za przeszkodami tak, aby nie być widocznymi na większej części pola. Następnie za jedną z wybranych przeszkód wprowadza się drugą drużynę. Na sygnał startu drużyna wchodzi w strefę ukrytych terrorystów. Wygrywa ta drużyna, która wyeliminuje przeciwników.

5. Dead match

Najbardziej popularny scenariusz gry leśnej. Zdecydowana większość gier leśnych (scenariuszy) to modyfikacje i rozwinięcia tej właśnie gry. Tutaj gracze dzielą się na dwie drużyny. Każda z drużyn jest oznakowana. Zadaniem drużyn jest eliminacja wszystkich członków drużyny przeciwnej. Gra powinna być ograniczona czasowo. W momencie upłynięcia czasu zwycięża drużyna która wyeliminowała większą liczbę przeciwników.

6. Bomba

Bomba (zwykle karton od kulek paintballowych) jest chyba najbardziej ogranym scenariuszem wszystkich spotkań. Bomba przekazywana jest wylosowanej drużynie, następnie ta musi w określonym czasie przenieść ładunek za połowę pola do gry. Przeciwnicy mają określony czas na rozbrojenie bomby.

- do góry strony - 

Scenariusze
bottom of page